Stortingsgata 8 (Entrance Rosenkrantz Gate), Oslo, Norge
Dette 4-stjernet Thon Hotel Cecil ligger inden for 5 minutters gang fra Oslo Rådhus og Oslo Domkirke i nærheden. Gæster, som rejser i bil, kan også benytte en parkeringsplads på stedet.
Holmenkollen Skimuseet og Skihopbakken er mindre end 7 km væk. Stedet placeret 1 km fra centrum af Oslo. En af de vigtigste attraktioner i Oslo er Akershus slot og det ligger i nærheden af hotellet. Beliggende inden for 5-minutters gang fra Nationalteatret Sporvognsstation-metrostationen, er hotellet godt forbundet med Kon-Tiki Museet, kun 10 minutter væk.
Der Peppern Gror er omkring 300 meter væk og serverer asaitiske, indiske og sunde specialiteter.
Se de nøje udvalgte restauranter og seværdigheder i nærheden af hotellet
Skjul steder i nærheden
Find ud af, hvad andre gæster siger om Thon Hotel Cecil!
For din bekvemmelighed har vi samlet anmeldelserne fra flere kilder.
David
2024-05-29
Hotellet var fantastisk og pletfrit rent med det personale, som var kompetent og bedst. Værelser var lydløse og pletfrit rene med med gode faciliteter og brusebadet plus dronningeseng. Beliggenheden var meget komfortabel og banegården var minutter fra hotellet. Minutter fra museer og hovedgade. Deres mad var dejlig med række af retter.
Ib
2024-04-25
Hotellet har en meget central beliggenhed, næsten alt. Der var en vidunderlig og forbløffende morgenmad med cappucino og fødevarer af høj kvalitet, som for eksempel. Folk, der arbejder her, var imødekommende.
Martin
2024-04-04
Jeg nød det, så jeg ville tilbage der. Et moderne og perfekt sted med kæmpestore værelser. Gratis og lækker morgenmad med espresso og fisk, for eksempel og meget meget venlig personale. Meget komfortabel og ideel beliggenhed i centrum af oslo, let at komme overalt. Chocoversum by Hachez ligger ogsånem gåtur til indkvarteringstedet. Fremragende service tilgængelig For ikke at nævne privat parkering på stedet, det var perfekt at have.
Georg
2023-12-31
Meget rent, billigtel. Værelserne er stilfulde og moderne med soveværelse, gode faciliteter og brusebadet.
Nicolaus
2023-08-17
Beliggenhed var meget central og det var et plus. Værelset var pletfrit rent, der var et strygejern med strygebræt, store vinduer og kaffefaciliteter. Førsteklasses service under mit meget fine ophold.
Ulla
2023-08-08
Servicen som var førsteklasses. Værelset var stor og luksuriøs med komfortable senge og alle nødvendige bekvemmeligheder plus gode faciliteter. Maden om morgenen her var generøs og vidunderlig med hjemmelavet marmelade og veganske muligheder og cappucino. Det har en meget central beliggenhed i byens centrum.
Ole
2023-07-28
Flotte faciliteter på hotellet og lækker og vidunderlig morgenmad med cappucino og veganske muligheder, for eksempel. Pletfrit rene, ryddelige værelser med med klimaanlæg, gode faciliteter, for eksempel. Fantastisk bar og yderst venligt og absolut venligt personale. Meget komfortabel beliggenhed minutter fra teatre og hovedgade. Det ligger minutter fra banegården.
Georg
2023-04-29
Jeg nød den er fornøjet med, den kan anbefales. Gratis og lækker morgenmad, ideelt placering og alt er pletfrit rent. Enestående service, smukt vedligeholdt værelse med smuk udsigt samt en bar. Personalet var fremragende, meget venlig og gjorde alt, hvad de kunne for at sikre et godt ophold. Hotellet ligger 5 minutters gang fra metrostationen.
Thomas
2022-07-17
Beliggenhed og personale var fantastisk. Der var et pengeskab, kaffefaciliteter og fremragende internet, nød det...
Niels
2022-04-11
jeg satte pris på personale og beliggenhed, og en smukke bygning. morgenmaden havde masser af frugt og brød. queensize-senge var så forbløffende behagelig og værelset var rummeligt. hurtig check-in var en bonus.
Caroline
2022-01-20
Elskede dette hotel, havde 4 gode nætter her. Storslået beliggenhed, enestående værelser. Betagende udsigt, en stor balkon, stor seng også. Personalet var glade for at hjælpe første dag, jeg ankom, og servicen var venlig
Badeværelset var koldt, og var dårlig.
Lasse
2021-11-19
Vi var ideel placeret og hotellet leverede flot service. Vi er tilfreds med vores ophold, og havde afslappende 2 dage i det hele taget.